Juni 2015

Fortnox finns nu tillgängligt hos första OX-partnern, Univention

juni 24, 2015

Univention går nu som första Open-Xchange partner live med sin Fortnox lösning. Det innebär att alla befintliga och nya användare av Univention App Center får möjlighet att använda Fortnox flexibla moduler i sin dagliga företagsadministration.

För Univention App Center har en app utvecklats som är integrerad i OX App Suite. Användarna av Univention Corporate Server (UCS) kan därmed använda Fortnox integrerat med OX App Suite – den perfekta lösningen för små- och medelstora företag.

Genom att använda den gemensamma paketeringen får företagen stöd genom hela processen, från kommunikation med kunder till administration och ekonomi, vilket frigör tid till den ordinarie verksamheten som är det viktigaste för ett företag.

“Vi är glada att vi har Fortnox i Univention App Center. Applikationen kombinerar lösningar från Fortnox och Univention, vilket ger en enkel installation. UCS fungerar som en lokal plattform och ger all information som användarna behöver. För användarna är detta mycket bekvämt och säkert,” säger Nico Gulden, produktchef Univention.

Mer information från Univention:

För mer information, kontakta:
FINT AB (publ)
Camilla Jarnemyr, CEO
Mobil: +46 763 454114
Email: camilla.jarnemyr@fintab.se

Fortnox GmbH
Holger Welzel, COO
Mobil: +49 172 6589422
Email: holger.welzel@fortnox.de

Pressmeddelande (PDF)

Styrelseledamot förvärvar aktier i FINT AB

juni 16, 2015

FINT AB (publ) styrelseledamot Johan Rutgersson har köpt 200 000 aktier i bolaget. Hans innehav uppgår därefter till 200 000 aktier i FINT AB.

Johan Rutgersson är ny styrelseledamot i FINT AB (publ) sedan han invaldes vid årsstämman den 8 maj 2015.

FINT AB
Camilla Jarnemyr, VD FINT AB (publ)
Mobil: 076-3454114
E-post: camilla.jarnemyr@fintab.se