19 februari 2018

Briox i samarbete med BDO Finland

Briox och BDO i Finland har tecknat ett samarbetsavtal avseende Briox programvara.

BDO är en av världens ledande redovisnings- och revisionsbyråer och har internationellt över 74 000 anställda i 162 länder. BDO i Finland har idag cirka 180 anställda och genomför nu en satsning på sin redovisningsverksamhet. BDO i Finland har i detta stadie beslutat att använda Briox program för en majoritet av kunderna i sin redovisningsaffär. ”Briox fokuserade satsning på Finska redovisningsbranschen har gett ett bra resultat. Extra stolta är vi över att få BDO som kund till Briox. I den satsning som BDO genomför på sin redovisningsverksamhet har man valt att i huvudsak använda Briox program för att kunna erbjuda sina kunder ett fungerande och flexibelt verktyg som är oberoende av tid och plats” säger Johan Rutgersson, VD för Briox. Ladda ner pressmeddelandet här För ytterligare information vänligen kontakta: Johan Rutgersson, VD Briox AB Tel: +46 708 157 200 Email: johan.rutgersson@briox.se Briox AB i korthet Briox AB utvecklar och marknadsför administrativa program för bland annat bokföring, fakturering,tidredovisning och arkivering. Briox är idag verksamma i Finland, Tyskland och Storbritannien.

Vänligen fyll i ditt namn.

Vänligen fyll i din e-mail.

Vänligen fyll i ditt telefonnummer.

Villkoren måste accepteras för att kunna fortsätta

Något gick fel när informationen skickades.

Vänligen fyll i ditt namn.

Vänligen fyll i din e-mail.

Vänligen fyll i ditt telefonnummer.

Villkoren måste accepteras för att kunna fortsätta

Något gick fel när informationen skickades.