1 mars 2024

Briox tecknar partnerskap med redovisnings- och faktureringstjänsten Billed Oy

Redovisningsbyrån Billed Oy tillkännagav idag ett partnerskap med Briox som innebär att bolaget under 2024 kommer att ansluta minst 70 kunder till Briox programvara. Det totala kontraktsvärdet motsvarar ca 200 tkr i årliga licensintäkter.

Billed Oy är en ung och snabbväxande redovisningsbyrå med affärsidén att vara “entreprenörens hem”. I praktiken betyder det att man tillhandahåller ett flertal tjänster med fokus på att hjälpa småföretagaren att effektivisera sin verksamhet och därigenom spara både tid och pengar.

“Under 2024 tar vi ett betydande steg i utvecklingen genom att utöka vårt samarbete med Briox. Med deras användarvänliga och högautomatiserade bokföringsprogramvara kan vi fokusera ännu mer på att stötta våra kunders framgång, vilket alltid har varit kärnan i vår verksamhet”, säger Markus Maaninen, vd för Billed Oy.

“Med ett gemensamt fokus på mikrosegmentet är Billed Oy precis den typ av redovisningsbyrå vi önskar samarbeta med. Företaget har en väldigt spännande affärsidé och vi ser fram emot att växa tillsammans”, säger Johan Nordqvist, vd för Briox.

För mer information, vänligen kontakta:
Johan Nordqvist
johan.nordqvist@briox.se

Markus Maaninen
markus@billed.fi

Om Briox:
Briox är ett SaaS-bolag som förenklar vardagen för mikroföretagare genom att digitalisera deras affär och hjälpa dem att bli mer lönsamma. Briox programvara kopplar ihop redovisningskonsulten med företagaren på ett enkelt, effektivt och smart sätt i Finland, Estland, Lettland och Litauen. Briox AB (BRIX) grundades 2010 i Växjö och är idag listat på NGM Nordic SME. Läs mer på www.briox.se, LinkedIn och Facebook.

Om Billed Oy:
Billed Oy är en snabbväxande redovisningsbyrå med huvudkontor i Espoo. Företagets affärsidé är att vara “entreprenörens hem”. I praktiken betyder det att man tillhandahåller ett flertal tjänster med fokus på att hjälpa småföretagaren att effektivisera sin verksamhet och därigenom spara både tid och pengar. Läs mer på www.billed.fi